Условия использования / Regulamin korzystania

Szkoła Językowa MOVASHOOL

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) obowiązuje od dnia: 01.12.2024r. i określa zasady i warunki uczestnictwa w kursach językowych i zajęciach indywidualnych obowiązujące w Szkole Językowej MOVASchool w zakresie nieuregulowanym zawartą między Uczniem a Szkołą umową o świadczenie przez Szkołę usług edukacyjnych (dalej Umowa) jak również szczegółowe postanowienia organizacyjne i porządkowe, zasady zachowania Uczniów podczas zajęć i w siedzibie Szkoły oraz zasady reklamacji.

2. Szkoła Językowa MOVASchool jest prowadzona przez EduWado Spółka z o.o. (ul. Sw. Wojciecha 3/3A/7, miejsc. Olsztyn, kod 10-038 REGON: 389734835, NIP: 7393957476, KRS 0000917669, kapitał zakładowy 5000 zł), zwaną dalej także Szkołą. Szkoła świadczy w ramach swojej działalności gospodarczej usługi nauczania języków obcych w ramach następujących odpłatnych zajęć:

Kursów językowych (dalej: Kurs) w grupach (dalej: Grupa) i w ramach „Zajęć indywidualnych” (dalej: Zajęcia indywidualne). Zajęcia mogą być prowadzone online, za pośrednictwem komunikatorów internetowych, w wirtualnej Grupie, z nauczycielem dostępnym w czasie rzeczywistym, z możliwością dwukierunkowej komunikacji Uczeń — Nauczyciel: Zajęcia online.

3. Umowa — umowa zawarta pomiędzy Szkołą a Uczniem lub jego Przedstawicielem ustawowym na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie, stanowiąca część Umowy.

Uczeń — osoba fizyczna uprawniona do brania udziału w Kursie lub Zajęciach indywidualnych: a) posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, albo b) nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem uzyskania uprzedniej zgody jego Przedstawiciela ustawowego na udział w Kursie lub Zajęciach indywidualnych;

Przedstawiciel ustawowy — osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, uprawniona do działania w imieniu Ucznia nieposiadającego pełnej zdolności do czynności prawnych, posiadająca pełną władzę rodzicielską wobec Ucznia.

4. Regulamin — niniejszy regulamin sporządzony w oparciu o art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. O świadczeniu usług drogą elektroniczną. Regulamin udostępniany jest bezpłatnie Uczniom przed zawarciem Umowy na stronie internetowej www.movaschool.pl (Strona internetowa) pod adresem https://movaschool.pl/regulamin. Regulamin obowiązuje Strony od chwili zawarcia Umowy.

5. Podstawowym dokumentem regulującym wzajemne prawa i obowiązki w zakresie świadczenia przez Szkołę usług edukacyjnych na rzecz Ucznia i jego uczestnictwa w Kursie jest Umowa i Regulamin. W przypadku różnic w postanowieniach Regulaminu i Umowy, pierwszeństwo ma Umowa.

6. W Zajęciach mogą brać udział Uczniowie, którzy zawarli ze Szkołą Umowę. W przypadku Zajęć prowadzonych dla osób niepełnoletnich w Zajęciach mogą brać udział uczniowie niepełnoletni (dalej: Uczniowie Niepełnoletni), w imieniu których Umowę ze Szkołą zawarł ich rodzic/inny przedstawiciel ustawowy (dalej: Przedstawiciel ustawowy). W dalszej części Regulaminu, w przypadku postanowień, które odnoszą się zarówno do Uczniów pełnoletnich jak i Niepełnoletnich, będą oni poniżej określane ogólnie jako Uczniowie, natomiast w przypadku postanowień mających zastosowanie w sposób szczególny do Uczniów Niepełnoletnich w Regulaminie będzie stosowane sformułowanie Uczniowie Niepełnoletni.

7. Uczniowie lub/i Przedstawiciele ustawowi zobowiązani są do zapoznania się z treścią Regulaminu. W przypadku Zajęć prowadzonych dla osób Niepełnoletnich Przedstawiciele ustawowi powinni przekazać Uczniom Niepełnoletnim informacje dotyczące zachowania się na Zajęciach oraz zasad organizacyjnych i bezpieczeństwa, w tym BHP w siedzibie Szkoły.

8. Uczniowie zobowiązani są przestrzegać zasad Regulaminu. Przedstawiciele ustawowi odpowiedzialni są za przestrzeganie Regulaminu przez Uczniów Niepełnoletnich.

9. Szkoła zobowiązuje się zapewnić najwyższą jakość nauczania między innymi poprzez wysoki standard nauczania w oparciu o nowoczesne materiały dydaktyczne i metody oraz programy nauczania jak również o systematyczne badanie postępów nauczania i przekazanie informacji zwrotnej.

10. Aktualne Oferty (Szkoły/ Kursu) wraz сennikiem są dostępne na Stronie internetowej Szkoły.

Oferta — skierowana do potencjalnego Ucznia informacja o zakresie usług oferowanych przez Szkołę, zawierająca w szczególności informacje o rodzajach Kursów, tematyce oraz zakresie poszczególnych Kursów organizowanych przez Szkołę. Oferta w rozumieniu niniejszego Regulaminu nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert.

§ 2. Zawarcie i obowiązywanie Umowy

1. Podstawą do świadczenia usług edukacyjnych przez Szkołę jest Umowa o świadczenie usług edukacyjnych, a także niniejszy Regulamin.

2. Umowa zawierana jest pomiędzy Szkołą, a Uczniem lub jego Przedstawicielem ustawowym za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, w formie dokumentowej udostępnionej na platformie Langlion, po uprzedniej rejestracji i utworzeniu Konta Ucznia przez przedstawiciela Szkoły.

W Umowie strony określają Kurs, w którym Uczeń bierze udział lub liczbę Zajęć indywidualnych oraz wybrany przez Ucznia sposób płatności.

Zasady płatności zawarte są w Cenniku, który jest jednocześnie załącznikiem do Umowy.

Cennik — dokument zawierający wykaz cen za usługi świadczone przez Szkołę. Reguluje on koszt Kursu lub Zajęć indywidualnych: ich wysokość, opcje płatności (ryczałtowo lub w ratach), terminy płatności, a także obowiązujący w Szkole system i warunki udzielania rabatów.

Harmonogram Zajęć — dokument regulujący liczbę i czas trwania zajęć zaplanowanych w ramach poszczególnych Kursów lub harmonogram Zajęć indywidualnych.

Harmonogram Zajęć oraz Cennik stanowią załączniki do Umowy i będą dostępne na Platformie LangLion dla każdego zalogowanego Ucznia.

3. Platforma — system teleinformatyczny, w rozumieniu Ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem którego Szkoła realizuje Kurs.

Szkoła wykorzystuje do świadczenia usług:

Platforma LangLion — system teleinformatyczny, za pośrednictwem którego Szkoła tworzy Konto Ucznia, umieszcza informacje dla Ucznia, należący do Primeon spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Słowiczej 43 (02-170 Warszawa), wpisanej do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000395372, NIP 522-29-87-682, REGON 145160754; na której używanie na terenie Polski licencję posiada Szkoła;

Platforma Edvibe — system teleinformatyczny, za pośrednictwem którego Szkoła realizuje wykonanie prac domowych i prowadzenie testu egzaminacyjnego, należący do Study Space, Inc (Address: 251 Little Falls Drive, Wilmington DE, 19807, USA. (EIN): 38-4191069

4. Konto Ucznia — stworzony przez Szkołę w systemie LangLion profil Ucznia bazujący na podanym przez Ucznia lub/i Przedstawiciela ustawowego adresie e-mail, w ramach którego Uczeń uzyskuje dostęp do harmonogramu swoich zajęć, płatności, rozliczeń.

5. Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy chcący zawrzeć Umowę może skontaktować się ze Szkołą za pośrednictwem formularza na Stronie internetowej, poczty elektronicznej, portali społecznościowych Szkoły lub przez telefon. Przedstawiciel Szkoły niezwłocznie kontaktuje się z potencjalnym Uczniem lub jego Przedstawicielem ustawowym za pomocą telefonu (Telegram) lub innego środka komunikacji podanego przez potencjalnego Ucznia lub jego Przedstawiciela ustawowego. Podczas rozmowy telefonicznej (wiadomości Telegram) рrzedstawiciel Szkoły ustala potrzeby potencjalnego Ucznia i informuje o Ofertach Szkoły/Kursów, ich kosztach, opcjach płatności i datach rozpoczęcia. Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy, który zgłosił chęć zawarcia Umowy, podaje podczas rozmowy telefonicznej (wiadomości Telegram) lub odpowiadając na wiadomość e-mail Szkoły, swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe (e-mail i numer telefonu), jeżeli dane te nie zostały podane wcześniej w formularzu na Stronie internetowej, a także dane niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy: numer PESEL, adres zamieszkania.

6. W oparciu o wskazane w ustępie 5. dane, przedstawiciel Szkoły dokonuje rejestracji na Platformie LangLion, na skutek której utworzone zostaje Konto Ucznia. Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy otrzymuje na podany adres email potwierdzenie założenia Konta Ucznia wraz z danymi do pierwszego logowania do takiego Konta. Dane te zobowiązuje się zachować w tajemnicy i nie udostępniać osobom trzecim. Po aktywacji Konta Uczeń musi zmienić hasło dostępu do Konta. Wraz z danymi Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy otrzymuje instrukcję dotyczącą logowania i zawarcia Umowy. Od chwili otrzymania powyższego maila, Uczeń ma 10 dni na akceptację Umowy i załączników do niej. Jeżeli tego nie zrobi, rezerwacja miejsca na Zajęciach wygasa.

7. Szkoła przekazuje Uczniowi, który złożył wniosek o zawarcie Umowy, dokumenty w postaci Umowy wraz z załącznikami: Cennikiem, Harmonogramem Zajęć, niniejszym Regulaminem w formacie.pdf. Dokumenty będą dostępne dla Ucznia lub jego Przedstawiciela ustawowego za pośrednictwem Konta Ucznia. Na żądanie Ucznia lub jego Przedstawiciela ustawowego, Szkoła dodatkowo prześle je na podany przez Ucznia lub Przedstawiciela ustawowego adres email.

8. Zawarcie Umowy następuje poprzez akceptację Umowy wraz z załącznikami przez Ucznia lub jego przedstawiciela za pośrednictwem Konta Ucznia.

9. Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy zawierając Umowę

oświadcza, że jego dane przekazane w celu utworzenia Konta Ucznia są jego prawidłowymi i aktualnymi danymi,

oświadcza, że rozumie i akceptuje system nauczania oraz sposób i warunki świadczenia usług, zobowiązuje się do ich przestrzegania,

akceptuje, że zawarcie Umowy wiąże się z obowiązkiem uiszczenia opłaty zgodnie z Umową,

potwierdza otrzymanie Pouczenia o prawie odstąpienia od Umowy jak również

oświadcza czy wyraża zgodę na wykonywanie usługi przed upływem czasu uprawniającego do odstąpienia od Umowy.

10. Umowa zostaje zawarta na czas określony, tj. od dnia jej zawarcia/akceptacji do dnia wypełnienia przez Strony wszystkich zobowiązań. Informacja o planowanej dacie rozpoczęcia i zakończenia Kursu lub Zajęć indywidualnych jest zawarta w Harmonogramie.

11. Szkoła informuje, że telefoniczne rozmowy Uczniów lub Przedstawicieli ustawowych z przedstawicielami Szkoły mogą być nagrywane. W celu odsłuchania lub weryfikacji nagrania przez Ucznia lub Przedstawiciela ustawowego konieczna jest wizyta w siedzibie Szkoły, po wcześniejszym kontakcie z infolinią Szkoły oraz umówieniu terminu spotkania.

12. Zawarcie Umowy wiąże się ze zobowiązaniami ze strony Szkoły w stosunku do Ucznia do świadczenia usług zgodnie z Regulaminem, z zachowaniem należytej staranności wymaganej od profesjonalisty. Szkoła od momentu zawarcia Umowy organizuje zasoby oraz ponosi koszty związane z przygotowaniem zasobów takich jak rezerwacje miejsca w grupach, które są wycenione na warunkach określonych w Ofercie i Cenniku.

§ 3. Zasady uczestniczenia w Kursach

1. Minimalna Liczba Uczniów dla rozpoczęcia i kontynuacji Kursu to w przypadku Kursu dedykowanego co do zasady 5 (pięć) osób, a maksymalna Liczba Uczniów w grupie dorosłych to 10 (dziesięć).

2. Liczba Uczniów w danej Grupie może wzrosnąć maksymalnie o 2 Ucznia w stosunku do ich liczby określonej powyżej.

3. Warunkiem rozpoczęcia się Kursu, jest zapisanie na Kurs do dnia rozpoczęcia Zajęć zgodnie z Harmonogram Zajęć Minimalnej Liczby Uczniów, określonej w niniejszym Regulaminie. W przypadku niezapisania się na Kurs minimalnej liczby Uczniów do tego dnia (lub gdy liczba ta będzie musiała zostać zmniejszona z uwagi na wprowadzone przepisy w związku np. z zagrożeniami epidemicznymi lub stanami epidemii), Szkoła może zaproponować na połączenie z inną grupą o zbliżonym poziomie, skrócenie Zajęć lub zwiększenie opłaty za Kurs w stosunku do tej wynikającej z Cennika zakładającego uczestnictwo w Kursie minimalnej liczby Uczniów. W przypadku akceptacji Ucznia dla takiego połączenia z inną grupą, skrócenia zajęć lub zwiększenia opłaty za Kurs, Strony zawrą stosowny Aneks do Umowy, a w braku takiej akceptacji zarówno Uczeń jak i Szkoła może rozwiązać Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia. Uczeń przystępujący w trakcie trwania Kursu do grupy, w której zwiększono opłaty z powodu opisanego wyżej, ponosi opłaty za Kurs również w podwyższonej wysokości.

4. Miejsce i forma prowadzenia Zajęć została określona w Umowie.

5. Zajęcia odbywają się drogą elektroniczną za pośrednictwem Google Meet oraz w przystosowanej do prowadzenia Zajęć sali wykładowej w Lodzi, al. Kosciuszki 39/2.08 w konkretne dni tygodnia i o oznaczonej godzinie (zg.z Harmonogram Zajęć) z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Regulaminie lub Umowie.

6. Świadczenie usług online rozpoczyna się po otrzymaniu przez Ucznia na adres email dostępu do spotkania z nauczycielem na uzgodnionym komunikatorze internetowym, z wykorzystaniem którego Uczeń będzie mógł rozpocząć korzystanie z Kursu oraz potwierdzenia daty pierwszych Zajęć indywidualnych.

7. Uczestnictwo Ucznia w zajęciach jest możliwe, gdy łącznie zostały spełnione poniższe warunki:

a) osoba fizyczna, która ma być Uczniem (lub jej Przedstawiciel ustawowy) zawarła Umowę, zapoznała się i zaakceptowała postanowienia niniejszego Regulaminu lub osoba zawierająca Umowę gwarantuje przestrzeganie Regulaminu przez Ucznia.

b) Uiszczona została cena w całości lub w części zgodnie z Umową.

8. Przed zawarciem Umowy Szkoła może zaoferować przyszłemu Uczniowi udział w zajęciu pokazowym, o ile Szkoła aktualnie oferuje takie zajęcia. Potencjalny Uczeń ma prawo uczestniczyć w zajęciu pokazowym w jednym z terminów określonych przez Szkołę. Udział w zajęciu pokazowym może być odpłatny lub nieodpłatny, o czym Szkoła poinformuje Ucznia lub jego przedstawiciela ustawowego przed wzięciem udziału w takim zajęciu. W przypadku odpłatnego udziału w zajęciu pokazowym, koszt zajęcia pokazowego zostanie naliczony zgodnie z opłatą za Kurs i obowiązującym Cennikiem. Udział w zajęciach pokazowych nie zobowiązuje potencjalnego Ucznia do zawarcia Umowy.

9. W Platformie LangLion Szkoła umieszcza następujące informacje dla Ucznia:

a) bieżące informacje dotyczące Planu Zajęć (m.in harmonogram Zajęć, ich ilość, terminy, dni wolne od Zajęć, termin zakończenia Kursu) b) nadchodzące płatności, c) opłacone raty, faktury i dokumenty, d) inne bieżące informacje związane Zajęciami.

W Platformie Edvibe Szkoła umieszcza następujące informacje dla Ucznia: prace domowe, testy egzaminacyjne.

§ 4. Opłaty za Kurs i Zajęcia indywidualne (Opłaty)

1. Uczeń zobowiązany jest do uiszczania opłat za Кurs i Zajęcia indywidualne przewidziane w Umowie w wysokości i terminach określonych w Cenniku oraz zgodnie z dokonanym przez Ucznia wyborem jednej z opcji uiszczania Opłat określonych w Cenniku, tj. opcji: a) jednorazowej płatności z góry b)lub 2 w ratach określonych w Umowie.

2. Opłaty należy dokonać zgodnie z fakturą

przelewem na rachunek bankowy Szkoły nr: PL71 1240 5598 1111 0011 0818 7033 prowadzony przez Pekao S.A. bank lub

przez platformę tpay/Stripe w ramach płatności online dostępnych na Platformie LangLion. Zmiana rachunku bankowego nie stanowi zmiany Regulaminu i Umowy.

3.Uczniowi przysługują zniżki z następujących powodów:

a) Zniżka w wysokości 15% Opłaty za Kurs w przypadku uiszczenia całej Opłaty za Kurs z góry,

b) zniżka w wysokości 10% za każdą przyprowadzoną osobę (zniżka dla Przyjaciela). Zniżka przysługuje zarówno Uczniowi, jak i Przyjacielowi.

Maksymalna wysokość rabatu to 15%. Rabaty opisane w pkt. a)i b) powyżej łączą się. Rabat z pkt. a) powyżej naliczany jest w terminach podanych w pkt.a) i polega na obniżeniu przez Szkołę ceny za Kurs______ w chwili zawarcia Umowy, rabat z pkt.b) naliczany jest po spełnieniu warunków opisanych w pkt.b) po upływie 2 miesięcy poprzez wystawienie dokumentu rozliczeniowego za ostatni okres płatności pomniejszonego o kwotę rabatu, a w przypadku opłacenia Zajęć z góry, Szkoła wystawia fakturę korygującą na kwotę rabatu.

4. Termin wniesienia Opłat uważa się za zachowany jeżeli najpóźniej w datach i na zasadach płatności ustalonych zgodnie z ust. 1 - 2 stosowna opłata jednorazowa lub rata znajdzie się na rachunku bankowym Szkoły.

5. W przypadku nieterminowego wnoszenia Opłat Szkoła jest uprawniona do dochodzenia odsetek ustawowych zgodnie z procedurą określoną w § 13.

6. Nieobecność Ucznia na grupowych Zajęciach nie jest podstawą do zwolnienia Ucznia z obowiązku Opłaty za Kurs.

7. W przypadku gdy Uczeń zawiera Umowę w trakcie trwania roku szkolnego postanowienia Regulaminu stosuje się do niego uwzględniając późniejsze przystąpienie do uczestnictwa w Kursie, w tym także w zakresie Opłaty za Kurs, która będzie obowiązywała takiego Ucznia w zakresie proporcjonalnym do ilości Zajęć pozostałych, w dacie zawarcia Umowy, zgodnie z Harmonogram Zajęć do zakończenia Kursu.

§ 5. Organizacja Zajęć i warunki zmiany terminów Zajęć

1. Zajęcia mogą być prowadzone przez każdego z lektorów (nauczycieli) Szkoły. W przypadku zaistnienia sytuacji braku możliwości nauczania w ramach Kursu przez danego nauczyciela, w przypadku przeszkody przemijającej (jak np. czasowa nieobecność czy też niedyspozycja nauczyciela) — Szkoła zobowiązuje się zapewnić zastępstwo nauczyciela o zbliżonych kwalifikacjach, a w przypadku przeszkody, trwałej lub też trwającej powyżej 3 tygodni, Szkoła zastrzega sobie również możliwość zmiany nauczyciela. O zastępstwie i zmianie nauczyciela Szkoła zawiadomi Uczniów niezwłocznie, jeżeli będzie to możliwe to dołoży wszelkich starań aby powiadomić Uczniów danej Grupy poprzez wiadomość Telegram e-mail na co najmniej 24 godziny przed Zajęciami o nowym nauczycielu lub nauczycielu pełniącym zastępstwo. Zmiana nauczyciela nie stanowi ważnej przyczyny wypowiedzenia Umowy.

2. W sytuacjach wyjątkowych, w szczególności takich jak choroba czy niedyspozycja nauczyciela i brak możliwości zorganizowania zastępstwa, Szkoła zastrzega sobie możliwość przełożenia Zajęć w ramach Kursu na inny termin, każdorazowo uzgadniany z wszystkimi osobami uczestniczącymi w danym Kursie. W braku możliwości uzgodnienia terminu realizacji Zajęć, które się planowo nie odbyły w oparciu o możliwości przedstawione powyżej, część Opłaty za Kurs odpowiadająca proporcjonalnej do Opłaty za cały Kurs wartości Zajęć, które się nie odbyły, zostanie odliczona od ostatniej raty Opłaty za Kurs lub w braku takiej możliwości — Uczniowi zwrócona.

3. W sytuacjach wyjątkowych, rozumianych jako wprowadzenie przez organy centralne stanu klęski żywiołowej, stanu wyjątkowego, stanu zagrożenia epidemicznego lub powstania okoliczności zagrażających zbiorowemu zdrowiu lub życiu, w przypadku choroby nauczyciela, jeżeli pomimo choroby może on prowadzić Zajęcia Szkoła jest uprawniona do zmiany formy prowadzenia zajęć ze stacjonarnej na zdalną.

4. Przy zmianie formy nauczania ze stacjonarnej na zdalną Szkoła powiadomi Ucznia mailowo poprzez Telegram lub przez Platformę LangLion o sposobie i terminach prowadzenia Zajęć, sposobie kontroli postępów edukacyjnych Ucznia oraz o wymaganiach technicznych.

5. Uczeń jest obowiązany zgłaszać każdą nieobecność na zajęciach w ramach prowadzonych przez Szkołę Zajęć indywidualnych. Zgłoszenie nieobecności winno nastąpić na 12 godzin przed planowanymi Zajęciami online na adres e-mail: info@movaschool.pl i na 24 godziny przed planowanymi stacjonarnymi Zajęciami na adres e-mail: info@movaschool.pl

6. W ramach Zajęć odbywających się w cyklu Kursu, w formie Zajęć indywidualnych Uczniowi przysługuje, z zachowaniem postanowień ust. 5 powyżej, prawo wnioskować o przełożenie 20% Zajęć. Zmiana terminu Zajęć ponad tę liczbę nie jest możliwe.

7. W przypadku Zajęć grupowych nie ma możliwości odrobienia Zajęć lub ich przełożenia.

W przypadku nieobecności Ucznia na Zajęciach ma on prawo do otrzymania materiałów wykorzystanych na tych zajęciach. W takim przypadku Uczeń otrzymuje na adres e-mail lub przez Telegram dostęp do przygotowanych materiałów z Zajęć. Nagranie z Zajęć zostaje udostępnione na czas 6 miesięcy.

8. Nagrania wideo z Zajęć online są wykorzystywane do monitorowania jakości pracy nauczyciela, monitorowania postępów dokonanych przez Uczniów podczas Kursu, powtarzania, utrwalania i/lub studiowania (w przypadku nieobecności na zajęciach) poznanego materiału. Szkoła może udostępnić nagrania wideo odpowiednio Uczniom kursu lub ich przedstawicielom ustawowym. Wyżej wymienione osoby, które otrzymają nagranie Zajęć nie są uprawnione do jego jakiegokolwiek wykorzystania poza realizacją Zajęć we własnym zakresie.

9. Szkoła zastrzega sobie prawo zmiany terminu Zajęć z przyczyn technicznych, jak również i przesunięcia ich godziny rozpoczęcia i zakończenia. O zmianie terminu Zajęć, godziny rozpoczęcia i zakończenia Szkoła informuje Ucznia przez Telegram lub mailowo.

10. Szkoła monitoruje postępy Uczniów poprzez przeprowadzanie testów, egzaminów próbnych oraz bieżącej oceny zadań domowych i prac pisemnych.

11. Szkoła monitoruje poziom jakości prowadzenia Zajęć przez nauczycieli poprzez prowadzenie hospitacji zajęć i sprawowanie nadzoru nad przebiegiem kursów.

12. Podczas Zajęć w ostatnim lub przedostatnim tygodniu nauki Uczniowie piszą test podsumowujący. Napisanie testu końcowego z wynikiem co najmniej 60%, a także opłacenie Kursu w całości, jest warunkami wstępnymi otrzymania Certyfikatu ukończenia wskazującego osiągnięty poziom (zgodnie z wynikami testu). Jeśli wynik testu jest niższy niż 60%, Uczeń otrzyma certyfikat ukończenia.

§ 6. Materiały do nauki języka

1. Materiały udostępniane przez Szkołę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Ucznia na własny użytek.

2. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób nagrań oraz innych informacji i materiałów udostępnianych Uczestnikowi w ramach Kursu.

3. Kursy, w tym udostępniane materiały, w całości jak i poszczególne ich elementy: graficzne, multimedialne, tekstowe, objęte są ochroną przewidzianą przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Prawami autorskimi do treści kursu i materiałów dysponuje Szkoła bądź inny podmiot, od którego Szkoła uzyskała odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Szkołę w oparciu o inną podstawę prawną.

4. Udostępniane materiały mogą być w formacie PDF*, doc*, mp3*, mp4*, *zip, *rar. Uczeń musi posiadać programy, które obsługują wymienione pliki.

5. W przypadku, gdy materiały będą udostępniane za pośrednictwem platformy/programu/aplikacji, konieczne będzie posiadanie przez Ucznia dostępu do ww. platform.

6. Uczeń może wskazać inny sposób udostępniania materiałów.

§ 7. Zajęcia online oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Uczeń przyjmuje do wiadomości, iż do uczestnictwa w Zajęciach online zgodnie z Regulaminem powinien on dysponować sprzętem o minimalnej konfiguracji sprzętowej, niezbędnym systemem operacyjnym oraz łączem internetowym o parametrach wskazanych poniżej w § 7 niniejszego Regulaminu. Szkoła nie zapewnia sprzętu, systemu operacyjnego ani łącza w celu przeprowadzenia Zajęciach online.

2. Minimalna wymagana konfiguracja sprzętowa:
Procesor 2GHz Intel® Pentium® 4lub 2GHz Intel Pentium Core Duo,
System: Windows 7/8/10, MacOS 11, Android 5.0
RAM 4 GB
HDD: 500 MB wolnej przestrzeni na dysku
Karta sieciowa LAN [Mbps]: 10/100/1000
Monitor pracujący w rozdzielczości 1024 x 768 lub wyższej;
Klawiatura, myszka, słuchawki, mikrofon;
Kamera wideo (zalecana);
Połączenie z siecią Internet zapewniającą transfer na poziomie min. Pobieranie 3Mb/s i wysyłanie. 1Mb/s z opóźnieniem mniejszym niż 100ms (zalecane połączenie LAN).

3. Do korzystania uczestnictwa w Zajęciach online niezbędne jest prawidłowe zainstalowanie na komputerze dysponowanym przez Ucznia wszystkich komponentów, w tym karty muzycznej. Uczeń powinien posiadać słuchawki lub głośnik do odtwarzania dźwięku, a także mikrofon oraz kamerę.

4. Niezbędne oprogramowanie do uczestnictwa w Zajęciach online:
system operacyjny: Windows 7+, MacOS 10.9+
przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 52 lub wyższej, Google Chrome w wersji 56 lub wyższej.

5. Z zastrzeżeniem punktu 6 poniżej urządzenia mobilne typu tablet lub telefon mogą być wykorzystane do uczestniczenia w Zajęciach Wirtualnych, jeżeli spełniają następujące warunki:
system operacyjny: iOS w wersji 11 lub nowszej, Android w wersji 5 lub nowszej;
urządzenie podłączone do sieci Internet z prędkością min. 512Kb/s z opóźnieniem nie większym niż 100ms.

6. Urządzenia mobilne typu tablet lub telefon, wymienione w § 6 pkt. 5 Regulaminu, mogą być użyte do uczestnictwa w Zajęciach online, jednakże niektóre z funkcjonalności mogą na nich nie działać (np.: video, tablica interaktywna, itp.).

7. Uczeń przyjmuje do wiadomości, iż:
system niezbędny do uczestnictwa w Zajęciach online nie wymaga zainstalowania dodatkowych komponentów, tym niemniej może okazać się to niezbędne w przypadku zaistnienia problemów uniemożliwiających prowadzenie Zajęć online. W takim przypadku, system poinformuje o konieczności zainstalowania przez Ucznia określonych kodeków audio/video;
niezbędne do działania komunikatora internetowego oprogramowanie jest automatycznie pobierane i instalowane ze strony internetowej ____________, online po pierwszym zalogowaniu się przez Ucznia.Uczeń powinien dysponować pełnymi uprawnieniami do instalacji oprogramowania na dysponowanym przez siebie sprzęcie;
w sieci chronionej ________, Uczeń powinien uzyskać od administratora sieci lokalnej nieograniczony dostęp do niektórych serwerów internetowych;
Uczeń powinien mieć możliwość instalowania w przeglądarce internetowej dodatkowych wtyczek;
z uwagi na szybkość transmisji internetowej zaleca się zamknięcie podczas trwania Zajęć online wszystkich innych programów korzystających z połączenia internetowego.

8. W przypadku wystąpienia problemów technicznych, po stronie Ucznia, które uniemożliwiają uczestniczenie w Zajęciach, Zajęcia uważa się za odbyte.

9. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Szkoły lub podmiotów wspierających Szkołę w realizacji Umowy, które uniemożliwiają przeprowadzenie Zajęć w całości lub w części, Zajęcia te — w całości lub w części zostaną przełożone na inny termin. Do ww. sytuacji odpowiednie zastosowanie ma także pkt ___ Regulaminu.

10. W przypadku wątpliwości i problemów związanych z realizacją Kursu i uczestnictwem w Zajęciach online Uczeń może zwracać się do Działu Obsługi Klienta wskazanych na stronie www.movaschool.pl w zakładce _______.

§ 8. Pouczenie o możliwości odstąpienia od Umowy przez konsumentów

1. Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 j.t.) Uczeń lub/i Przedstawiciel ustawowy będący konsumentem może odstąpić od Umowy zawartej na odległość, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia Umowy, składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy wystarczy przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed upływem tego terminu zgodnie z punktem 2 niniejszego paragrafu.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Uczeń lub/i Przedstawiciel ustawowy jest zobowiązany poinformować Szkołę w drodze jednoznacznego oświadczenia pismem wysłanym pocztą na adres: 10-038 Olsztyn, ul. Sw. Wojciecha 3/3A/7 lub drogą elektroniczną na adres email: info@movaschool.pl (wzór pisma — załącznik nr 1 do Regulaminu: Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy). W przypadku oświadczenia wysyłanego listownie rekomenduje się skorzystanie z listu poleconego dla celów dowodowych. W przypadku skorzystania z możliwości odstąpienia od Umowy drogą elektroniczną, Szkoła prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na adres poczty elektronicznej wskazany przez Ucznia.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone na wzorze Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, jednak skorzystanie z tego wzoru nie jest obowiązkowe.

Uczniowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy:

a) o świadczenie usług, jeżeli Szkoła wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą Ucznia lub/i Przedstawiciela ustawowego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Szkołę utraci prawo odstąpienia od Umowy i wyraził zgodę na wykonywanie usługi przed upływem czasu uprawniającego do odstąpienia od Umowy;

b) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Ucznia lub/i Przedstawiciela ustawowego, przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Szkołę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

4. Szczegółowe zasady dot. prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w załączniku nr 2 do Regulaminu.

§ 9. Zmiana umowy i Regulaminu

1. Szkoła zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Umowy i Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu:

a) konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na niniejszy Regulamin i skutkujących konieczności zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;

b) konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń́, nakazów, orzeczeń́, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;

c) rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Platformy;

d) zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;

e) konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;

f) zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;

g) przeciwdziałanie nadużyciom;

h) poprawa obsługi Uczniów;

i) zmianа zakresu lub zasad świadczenia przez Szkołę usług, do których stosują się postanowienia Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Szkołę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem i oferowanych Uczniowi;

j) zmiana procesu zawierania umów na odległość.

2. O każdej zmianie Umowy i Regulaminu, Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy zostanie powiadomiony e-mailowo lub pisemnie nie później niż w terminie 14 dni przed planowanym terminem wprowadzenia zmian.

3. Szkoła zawiadamiając o zmianach, o których mowa w ust. 1, informuje o tym, że jeżeli przed datą wejścia w życie zmian Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy nie zgłosi Szkole sprzeciwu wobec tych zmian, uznaje się, że Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy wyraził na nie zgodę.

4. Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy ma prawo przed dniem wejścia w życie zmian wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym.

5. W przypadku, gdy Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy zgłosi sprzeciw wobec zmian, ale nie dokona wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług edukacyjnych — Kursu, Umowa ta rozwiązuje się z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian Regulaminu.

6. W przypadku zmiany postanowień Regulaminu, Szkoła udostępni zmieniony Regulamin na Stronie Internetowej, w zakładce https://movaschool.pl/regulamin

§ 10. Siła wyższa

1. W czasie trwania siły wyższej, strony Umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu Umowy. Postanowienie ze zdania poprzedzającego zastosowanie będzie miało również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu Umowy.

2. Przez „siłę wyższą”, o której mowa w ustępie poprzedzającym, należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, zaprzestanie funkcjonowania sieci Internet, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego, zagrożenie epidemiczne lub stan epidemii.

3. Strona Umowy uprawniona będzie do powoływania się na siłę wyższą jedynie w sytuacji, w której niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni, poinformuje o powyższym drugą stronę, w sytuacji w której posiądzie przekonanie, że zdarzenie to uniemożliwia lub znacznie utrudnia wykonanie Umowy.

§ 11. Rozwiązanie umowy

1. Szkoła ma prawo rozwiązać Umowę z ważnych przyczyn. Do takich przyczyn może przykładowo należeć: naruszanie przez Ucznia postanowień Regulaminu i Umowy, brak zapłaty Opłaty za Kurs lub Zajęcia Indywidualne, brak współpracy ze Szkołą — po uprzednim wezwaniu do zaprzestania naruszeń pod rygorem wypowiedzenia/rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym. W takim przypadku Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy ma obowiązek zapłaty wynagrodzenia za dotychczas dokonane czynności oraz wydatki poczynione w celu realizacji świadczenia (m.in. koszt dodatkowych materiałów, czas poświęcony na przygotowanie cyklu zajęć, koszty dostępu do platformy).

2. Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy ma prawo rozwiązać Umowę bez ważnego powodu z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym upływa miesięczny termin wypowiedzenia. W przypadku rozwiązania Umowy bez ważnych przyczyn, Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy powinien zwrócić Szkole wydatki, które ten poczynił w celu należytego wykonania zlecenia; a także część wynagrodzenia odpowiadającą jego dotychczasowym czynnościom oraz naprawić szkodę.

3. Nawet, jeśli przyczyną wypowiedzenia Umowy był ważny powód (taki, jak np. długotrwała choroba, zmiana miejsca zamieszkania), decydując się na wypowiedzenie umowy, Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy zobowiązany jest do zwrotu Szkole wydatków, które Szkoła poniosła w celu należytego wykonania Umowy. Zwrot, którego Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy musi dokonać, obejmuje wydatki poczynione przez Szkołę do dnia wypowiedzenia Umowy i co do zasady wraz z ustawowymi odsetkami. Ponadto, Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy zobowiązany jest do zapłaty takiej części wynagrodzenia, która odpowiada dotychczasowym czynnościom Szkoły.

4. W przypadku wypowiedzenia Umowy na Zajęcia indywidualne obejmującej określony liczbowo pakiet Zajęć przez Ucznia lub przez Szkołę z przyczyn leżących po stronie Ucznia, cena Zajęć zorganizowanych w ramach wykupionego pakietu do dnia rozwiązania Umowy podlegać będzie rozliczeniu na podstawie katalogowej ceny jednostkowego Zadęcia.

5. Rozwiązanie Umowy powinno nastąpić poprzez złożenie oświadczenia o rozwiązaniu Umowy w formie pisemnej na adres 10-038 Olsztyn, ul. Sw.Wojciecha 3/3A/7 lub dokumentowej (m.in. e-mail info@movaschool.pl).

§ 12. Reklamacje

1. Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy ma prawo do reklamacji usług oferowanych przez Szkołę. W takim przypadku Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy ma prawo do złożenia reklamacji w formie:

a) wiadomości mailowej na adres e-mail: info@movaschool.pl;

b) pisemnej na adres Szkoły 10-038 Olsztyn, ul. Sw. Wojciecha 3/3A/7. Dla celów zapewnienia jak najwyższego standardu obsługi Uczniów oraz konieczności prawidłowej dokumentacji zgłoszeń reklamacyjnych, Szkoła zaleca składanie reklamacji w jednej z wyżej wymienionych form. Szkoła w szczególności informuje, iż nauczyciele nie są osobami uprawnionymi do przyjmowania ani rozpatrywania reklamacji w imieniu Szkoły.

2. Z uwagi na charakter świadczonych usług Szkoła rekomenduje, aby Uczniowie składali reklamacje dotyczące jakości świadczenia usług niezwłocznie po zaistniałej sytuacji.

3. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, wskazanie przyczyny reklamacji, żądanie Ucznia, a także preferowany przez Ucznia sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku stwierdzenia przez Szkołę konieczności uzupełnienia reklamacji przez Ucznia, Szkoła skontaktuje się z Uczniem, odpowiednio na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny lub numer telefonu.

4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Szkołę niezwłocznie po ich otrzymaniu, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez Szkołę;

5. Szkoła nie udziela gwarancji na Kurs w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

6. Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument w szczególności może skorzystać z procedur mediacyjnych zapewnianych przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej lub stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej lub z postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określonego w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich(Dz.U. z 2016 r. poz. 18123 z późn. zm.), prowadzonego przez podmioty uprawnione w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 18123 z późn. zm.). Rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (dalej „Podmioty uprawnione”), prowadzony przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dostępny jest pod adresem https://polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html

7. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.

8. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur, w tym postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, o którym mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 18123 z późn. zm.), dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, np. pod adresem: http://spsk.wiih.org.pl oraz stronach internetowych Podmiotów uprawnionych. Szczegółowe informacje w zakresie działania i organizacji inspekcji handlowej w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 maja 2017 r. w sprawie regulaminu organizacji i działania inspekcji handlowej w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

§ 13. Postępowanie w przypadku opóźnień w płatnościach

1. W przypadku, gdy Uczeń opóźnia się w płatnościach za Zajęcia, Uczeń jest zobowiązany zapłacić należne odsetki ustawowe za opóźnienie w płatnościach.

2. Niezależnie od postanowień ust.1 powyżej Szkoła wysyła monit mailowy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub Platformy LangLion wyznaczając dodatkowy nie dłuższy niż 7 dni termin płatności. W razie bezskutecznego upływu tego terminu, Szkoła wysyła pisemne i mailowe wezwanie do zapłaty. Uczeń zobowiązany jest do zwrotu Szkole kosztów takiego wezwania w wysokości 50 zł brutto na podstawie dokumentu rozliczeniowego wystawionego przez Szkołę.

3. W przypadkach nieterminowego uiszczania Opłat za Kurs lub Zajęcia indywidualne, Szkoła ma prawo zawiesić Uczniowi prawo do uczestniczenia w dalszych Zajęciach. Uczeń traci prawo do uczestniczenia w dalszych Zajęciach, aż do momentu uiszczenia zaległych płatności. Szkoła zawiadamia o zawieszeniu w zajęciach poprzez Telegram, i/lub drogą mailową . W przypadku Zajęć indywidualnych, Uczeń w ciągu miesiąca od dnia zawieszenia w Zajęciach może odrobić zajęcia, w których nie uczestniczył. W przypadku Zajęć w grupach, z uwagi na ich charakter, nie ma możliwości odrobienia zajęć.

§ 14. Postanowienia końcowe

Wyłączne prawa do Treści udostępnianych/umieszczanych na Stronie przez Szkołę lub jego kontrahentów, w szczególności prawa autorskie, elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Szkołę lub podmiotom, z którymi Szkoła zawarła odpowiednie umowy. Uczeń jest uprawniony do korzystania z ww. Treści, jednak wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku osobistego. Wykorzystywanie Treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod rygorem nieważności oraz w granicach powszechnie obowiązującego prawa.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa w tym Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;

Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy może skontaktować się ze Szkołą: a) listownie na adres: 10-038 Olsztyn, ul. Sw.Wojciecha 3/3A/7 b) telefonicznie pod numerem +48 531 844 346 c) za pośrednictwem wiadomości elektronicznej na adres: info@movaschool.pl d) Telegram: https://t.me/movaskoordynator

Umowa i Regulamin podlegają prawu polskiemu. W sprawach spornych organem rozstrzygającym spory między Stronami będzie Sąd właściwy dla siedziby Szkoły.

§ 15. Zasady bezpieczeństwa i organizacji Zajęć

1. W zakresie wynikającym z przepisów prawa Szkoła ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo Ucznia Nieletniego tylko podczas Zajęć na terenie sal wykładowych i przestrzeni ogólnodostępnych dla Uczniów na terenie siedziby Szkoły.

2. Za bezpieczeństwo Ucznia Niepełnoletniego w drodze na Zajęcia i w drodze powrotnej z Zajęć jak również w przypadku niepojawienia się Ucznia Niepełnoletniego na Zajęciach Szkoła nie odpowiada.

3. Szkoła nie zapewnia nadzoru ani opieki nad Uczniami Niepełnoletnimi przed rozpoczęciem Zajęć ani po ich zakończeniu. Przedstawiciel ustawowy, ewentualnie upoważniony przez niego opiekun faktyczny Ucznia Niepełnoletniego powinien zapewnić mu opiekę do momentu rozpoczęcia Zajęć a następnie powinien odebrać Ucznia Niepełnoletniego w momencie zakończenia Zajęć i opuszczenia sali wykładowej Szkoły przez Ucznia Niepełnoletniego.

4. Na terenie sal wykładowych Szkoły nie jest dozwolone używanie przez Uczniów telefonów komórkowych (należy je wyłączyć lub wyciszyć na czas Zajęć), chyba, że jest to konieczne z uwagi na wyjątkową sytuację. Uczeń na prośbę lektora jest zobowiązany do opuszczenia Sali wykładowej jeżeli musi odbyć rozmowę telefoniczną.

5. Bez pisemnej zgody Szkoły Uczniom nie wolno nagrywać dźwięku ani obrazu podczas Zajęć.

6. Uczeń oraz Przedstawiciel ustawowy powinien pisemnie poinformować Szkołę (wyrażając jednocześnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych w tym zakresie), o wszelkich problemach zdrowotnych Ucznia/Ucznia Nieletniego, które mogą mieć znaczenie dla uczestnictwa w kursie, w tym o rodzajach produktów spożywczych i innych alergenów, na które uczulony jest Uczeń/Uczeń Niepełnoletni, z uwagi na fakt, że Szkoła może organizować poczęstunki dla Uczniów. W przypadku podania informacji o rodzajach produktów spożywczych i innych alergenów, na które uczulony jest Uczeń/Uczeń Niepełnoletni, lektorzy w trakcie Zajęć nie będą oferowali Uczniom/Uczniom Niepełnoletnim produktów spożywczych zawierających składniki/alergeny, które mogłyby zgodnie z oświadczeniem Ucznia/Przedstawiciela ustawowego Ucznia Niepełnoletniego spowodować reakcję alergiczną.

7. Uczniowie oraz Uczniowie Niepełnoletni poruszając się po siedzibie Szkoły nie mogą zachowywać się w sposób, który mógłby narazić ich lub inne osoby, np. innych Uczniów oraz personel Szkoły, w tym nauczycieli na niebezpieczeństwo jak również mają obowiązek odnoszenia się z szacunkiem do innych osób w siedzibie Szkoły oraz w sposób nie naruszających ich dóbr osobistych.

8. Uczniowie Niepełnoletni przebywający na terenie siedziby Szkoły są zobowiązani wykonywać polecenia personelu Szkoły, w tym nauczycieli. Opuszczenie przez Ucznia Niepełnoletniego sali wykładowej Szkoły, w której odbywają się Zajęcia, podczas trwania Zajęć możliwe jest jedynie po uzyskaniu zgody wyżej wskazanych osób.

9. Uczeń/Przedstawiciel ustawowy Ucznia Niepełnoletniego ponosi materialną odpowiedzialność za wszelkie dokonane przez siebie/Ucznia Niepełnoletniego szkody w tym m.in. zniszczenie mienia Szkoły, personelu Szkoły, w tym nauczycieli oraz mienia innych Uczniów.

10. W budynku, w którym znajduje się siedziba i w samej siedzibie Szkoły obowiązuje zakaz palenia papierosów, spożywania alkoholu i innych środków odurzających. Zabronione jest również przebywanie na terenie Szkoły w stanie pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.

11. Uczeń oraz Uczeń Niepełnoletni ma obowiązek przestrzegania przepisów BHP w czasie przebywania na terenie siedziby Szkoły. W szczególności Uczniowie oraz Uczniowi Niepełnoletni nie mogą:

a. nosić elementów ubioru lub rzeczy osobistych, które mogą zranić inne osoby,

b. uczestniczyć w Zajęciach będąc chorymi na choroby zakaźne, którymi inni Uczniowie/personel Szkoły, w tym nauczycieli mogą zarazić się przez samo przebywanie obok osoby chorej, jak również będąc w okresie odbywanej obowiązkowo kwarantanny z uwagi na podejrzenie zarażenia się taką chorobą,

c. przestawiać i ustawiać przedmiotów należących do siebie, lub innych osób czy Szkoły w sposób stwarzający zagrożenie dla siebie lub innych.

12. W przypadku nieprzestrzegania zasad Regulaminu lektor lub inna osoba upoważniona przez Szkołę może nakazać Uczniowi oraz Uczniowi Niepełnoletniemu natychmiastowe opuszczenie Zajęć i siedziby Szkoły. W takim przypadku nie należny jest zwrot opłaty za Zajęcia, które Uczeń opuścił. W przypadku nakazania opuszczenia Zajęć przez Ucznia Niepełnoletniego, powiadomiony o tym fakcie zostanie Przedstawiciel ustawowy Ucznia Niepełnoletniego, który zobowiązany będzie do natychmiastowego odbioru Ucznia Niepełnoletniego z siedziby Szkoły. Naruszenie Regulaminu może być także podstawą do rozwiązania przez Szkołę Umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia.

13. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie Szkoły bez nadzoru, z wyłączeniem szatni. Szkoła nie odpowiada za kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie Szkoły rzeczy, jeżeli Uczeń nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia, mimo zaleceń ze strony Szkoły.

Pouczenia o prawie odstąpienia od Umowy oraz udostępnienie wzoru Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

WZÓR Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy

Adresat:
Dane firmy: nazwa, adres, NIP, REGON, adres e-mail, numer telefonu
Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od Umowy o świadczenie następującej usługi
Data zawarcia Umowy
Numer Umowy
Imię i nazwisko Klienta
Adres Klienta
Adres email, numer telefonu Data i podpis Klienta.

Załącznik nr 2 do Regulaminu

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od Umowy wszystkie wpłacone przez Ucznia lub Przedstawiciela ustawowego należności zgodnie z wybraną Ofertą Kursu zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Szkoła została poinformowana o decyzji Ucznia lub Przedstawiciela ustawowego o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Jeżeli jednak Uczeń lub Przedstawiciel ustawowy wykonuje prawo odstąpienia od Umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia korzystania z usług przed upływem okresu uprawniającego do skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy.

Zwrot płatności zostanie dokonany na rachunek bankowy Ucznia lub jego Przedstawiciela ustawowego. Uczeń lub jego Przedstawiciel ustawowy może wskazać numer rachunku bankowego w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy, na który ma nastąpić zwrot płatności zgodnie z Umową, z zastrzeżeniem że dla umów finansowanych kredytem bankowym w przypadku odstąpienia od Umowy przysługujący Uczniowi zwrot należności będzie dokonywany na rachunek kredytodawcy, który zgodnie z przepisami prawa zobowiązany będzie do rozliczenia się z Uczniem.

Wyrażam zgodę na świadczenie usług przez Szkołę przed upływem czasu uprawniającego do odstąpienia od Umowy